Saturday 16 July 2011

Anak Patung 3


“Woi mangkuk! Bak balik aku punya barang la!”  Ashraf berlari mengejar Alim yg galak ketawa mengejek.

“Hahaha! Rileks la bro! kau ni nampak je macho, tp jambu derr! Hahaha!”

“Bak balik la, beruk!”  sepantas kilat, dia merampas semula ‘barang’ kepunyaannya. Lantas dipeluk-peluk, dicium-cium dengan penuh manja, mengerling tajam ke arah Alim yg menekan perut menahan gelak.

“Eww! Geliman aku! Kau ni dua alam ke hah?  Weh, sape nak tau?! ACAP ADE TEDDY BEAR!! Hahaha!” bergema satu blok Seri Putera dek suara Alim yg masih ketawa kuat.

“Bodoss punya member! Nak sgt aku jadi gay ye? Ala bang sukati I la nyahh. Hahaha!”  mereka terus ketawa besar. Bertumbuk-tumbuk gurau tanpa menyedari runut bunyi Price Tag menjerit-jerit minta diangkat.

6 MISSED CALLS – SAYANG



Amar : Anak dara, bangun2. Ishh ishh ishh.. tak baik tido petang-petang gini. Rezeki tak masok :p

Aira : Aku tak tido pun la.

Amar : OMG! What a surprise! Bkn salu time ni, ko tido ke? Hehe.

Aira : Tak

Amar : Err, ko not in a mood eh? Sorila. Huhu.

Aira : Em

Amar : *nothing to display*

Aira : Aku BENCI Ashraf!!

Amar : Hahh? Asal plak ni? Aira Syakira, are you okay??

Aira : Leave me alone, bley?

Amar : Ok2. Tp ko kalau ade pape masalah, share la k? J

Aira mengeluh. Ingatannya masih pada kejadian malam kelmarin. Malam yang sangat panjang dia rasakan dalam hidupnya! Telefon di tangan dicampak kasar ke atas tilam. Melantun, sehingga terburai satu-persatu isi di dalamnya. 


~to be continue~

No comments:

Post a Comment